Mat på stora fat

Dagen som mestadels har spenderats hemma hos farfar och farmor tillsammans med kusinerna och en MASSA mat. Om man ska sammanfatta all mat/allt fika jag har kastat i mig under dagen börjar man undra lite smått hur man faktiskt klarar allt. Först julbord med allt som hör till och en massa annat gott. Tre stora portioner senare kände jag mig ganska mätt sådär. Men så gott det var!
Sedan var det tid för efterätt med fruktsallad och glass. Om man känner till mitt glass- och fruktbegär så kan man redan lista ut att jag åt en del.
Därefter följde skinkmacka och sedan världens godaste tårta och lite småkakor. Allt detta fick vi i oss på bara några få timmar. Nu är jag mätt, och glad!

Har haft ett bra dag, och trevligt tillsammans med kusinen min. Det traditionella gamla monopolspelet åkte fram, och eftersom jag tänkte påbörja ett nyårslöfte redan nu om att våga ta fler risker så slutade det inte så väl för min del. Men det är faktiskt ganska roligt ändå!


Kusiner och lillebror

Efter några chansningar såg min budget ut som till höger. Hur jag lyckades, det vet jag inte, men jag klarade mig otroligt nog några varv till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0