Jullovsträning :)

Dagen har bestått av extraträning. Först två timmar med barnen och sen egen träning. De små var duktiga, däremot gick den egna träningen lite mer sisådär. Kände inte riktigt att allting fungerade, men förhoppningsvis är det bara nån konsekvens av all julmat och annat smaskigt. Däremot gick det åt lite av min kommande överskottsenergi. Det här med att vara utvilad och ta dagarna som de kommer är inte mycket jag är van vid längre..

Dessutom längtar jag massor till den nya hallen. Nu visade det sig att den inte skulle vara klar till terminstarten, men förhoppningsvis så snabbt som möjligt. Så härligt om alla redskap är framme!

Nu ska jag göra det jag skulle gjort igår, skriva engelsk artikel. Och nej, jag känner inte alls för att plugga på lovet. Men vad gör man om man faktiskt måste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0