Näst sista dagen på året

På förmiddagen tog jag och brudarna en tur till spökbacken för att åka lite skidor. Om man bortser från att jag liknade bambi från början tyckte jag att det gick helt okej till slut i alla fall. Jag ramlade faktiskt
inte en enda gång (kan ju bero på att jag körde ner i snigelfart också!). Riktigt roligt hade jag det i alla fall, och det var skönt med lite utmaning också. Det är faktiskt nåt jag måste göra nästa år, våga mer, och bara att ta sig ner för läskiga backar när man är höjdrädd är en start i alla fall. Jag är vanligtvis ganska dålig på det, våga testa nya grejer och faktiskt inse att det inte gör något att misslyckas ibland.

Eftersom jag var tvungen att lämna en biblioteksbok i norrköping for jag dit efteråt, och fick Lina med mig. Vi kollade runt lite i några affärer och jag inhandlade en nyårsklänning. En trevlig eftermiddag och kväll blev det också!

Förhoppningsvis kan jag lägga ut en bild över hur häftig jag var i backen i ny jacka och med skidor som var lite halvt okontrollbara. Hur var det nu iaf. Jo juste! TUFFA (eller livsfarliga) KILLAR OCH TJEJER ÅKER MED HJÄLM! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Pia

"TUFFA (eller livsfarliga) KILLAR OCH TJEJER ÅKER MED HJÄLM! ;)" Det där låter bra! Själv använder jag alltid hjälm då jag åker slalom, fastän jag åkt sen jag var ca 5 år. Jag tycker man skall tänka på att en så liten sak som en hjälm på huvudet kan faktiskt rädda ens liv.

2010-12-31 @ 14:12:52
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0