31 december 2010

Helt plötsligt närmar sig 2011 med stormsteg, och för min egen del känns det knappt som 2010 har börjat på riktigt än. Nyårsafton må vara en sjukt överskattad dag, att supa sönder sig för att vakna upp första dagen på det nya året med minnesluckor och  troligtvis extrem huvudvärk. Men det kan också vara en ganska fin dag, med de vänner man tycker om, kollande på fyrverkerier, lagom mycket dricka och en allmänt rolig kväll/natt helt enkelt.

Jag kör på det sista alternativet faktiskt. Ikväll ska jag och några vänner fira nyår tillsammans. Jag hoppas på en trevlig kväll och en bra start på det nya året!

 





Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Ja man vet aldrig hur det går när man susar ner för backarna, dessutom kan man ju inte heller vara säker på att de andra som åker behärskar åkandet så bra, de kan ju till och med åka in i en.



Ikväll skall jag åka till en kompis, vi blir väl ca 4-5 kompisar där. Bl.a. singstar står på programmet, det skall bli väldigt roligt att äntligen få testa på det. Sen skall vi ut och leka med tomtebloss :D Kanske snöbollskrig? :P Kvällen kan ju inte misslyckas då man är med kompisarna, och vi tänker inte skapa några minnesluckor åt oss xD



Hoppas du får roligt med dina vänner.



Gott Nytt År! :D



Kraam

2010-12-31 @ 15:20:20
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0