1 dag kvar

Då är det torsdag igen då. En dag kvar, sen är det efterlängtade lovet här! Känns verkligen välbehövligt, även om jag troligtvis inte kommer att vila så mycket. Skolan känns bara så otroligt j o b b i g just nu, så att få en paus från den räcker gott och väl.

På tal om skola tror jag faktiskt att jag klarade dansuppvisningen idag. Om jag inte har tagit helt fel alltså.
 Haha bilden från igår stämmer rätt bra in på mig idag. Därför ska man INTE dansa Polka i strumpor, men till mitt försvar är det ju kallt på golven :P  Mina stackars fötter får utstå så mycket annat här hemma i hallen...

Snart ska jag äta kycklinggryta också, så det känns ändå som om min dag har varit helt okej. Om vi utelämnar att jag håller på att bli förkyld igen vill säga...

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0