Glass 2010

I den här vinterkylan håller jag på att drömma om glass och sommar. Visst, glass kan man lika gärna äta nu, men det är ju i vår och sommar alla nya sorter ska testas.

Har precis kollat in Sia´s nya glasskarta som ser lovande ut och likadant med den från diplom IS. Plopp-strut från Sia låter faktiskt riktigt gott, speciellt om man älskar plopp.  Hann aldrig smaka centerstruten från Hemglass förra året, men den fick många lovord, så därför hoppas jag att den här är liknande, även om center är godare ;D

Det enda dåliga med det nya glassåret är att gammal glass försvinner, ja inte gammal i den meningen, utan klassiker som man faktiskt inte klarar sig utan. Och det är ju synd, man tröttnar ju liksom INTE på glass.

 


Hm.. Vilken ser bäst ut? Tänker inte räkna upp mina favoriter, det blir alldeles för många, men det finns vissa spännande sorter.

Antar att jag låter lite galen, men det är jag nog också. Glass är ju min passion, det är så underbart gott :)

Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0