Helgen i ord ;)

Har faktiskt inte suttit vid datorn alls den här helgen, framförallt för att jag har haft annat att göra, mycket mer underhållande saker!

Jennifer stannade kvar i helgen och vi passade på att umgås lite. Fredagskvällen och natten tillbringades hemma hos henne. Sedan åkte vi hem hit på lördagen... Lite bowling blev det, och riktigt kul var det! Om man tänker efter var det över ett år sedan jag bowlade sist, så det var väl på tiden.
 Väl hemma kollade vi på film och pratade en massa, vilket var anledningen till att vi inte gick och lade oss förän vid 3 och somnade nån timme senare. Men är man inte trött så är man inte ;)

Tyvärr behövde dagen till ära ägnas åt att plugga. Labbrapporterna gör mig förvirrad, tur att jag har nån som hjälper mig igenom dem. Usch på dem alltså!

Annars måste jag säga att jag haft en riktigt bra helg!
Men synd att det inte är Johan falk på söndagar längre bara, jag som började bli beroende ;/


Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0