Jag dör av hunger!

Okej, inte riktigt, men h u n g r i g är jag. Det underliga är att ingen annan i min familj är det, så de tycker att bokrea och att hämta min käre bror är viktigare än att äta vid en lämplig tidpunkt (observera mitt fina språk, lämplig

Då skulle man kunna inflika att eftersom jag är så hungrig och inte de skulle jag kunna laga mat själv, men icke! :P
Då väntar jag faktiskt hellre!

Får lyssna lite på musik medan jag hungrar ihjäl:

Årets låt i ESC från Norge? Bättre eller sämre än förra årets succé?

Be good to me

eller?

Fairytale


Skulle nog själv säga att fairytale är en perfekt ESC-låt, jag menar den vann ju! Den andra är också skön, men kanske passar i andra sammanhang :)

Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0