Klocklös

Emma och jag bestämde oss för att ta en liten tur till Norrköping idag. Däremot tror jag att jag förföljs av otur. Tåget var från början nästan två timmar försenat, men vi kom iväg till slut. Tåget stannade inte en enda gång på vägen, imponerande eller vad? :P

I centrum gick vi direkt till New Yorker. Jag har sen i fredags bestämt mig för att köpa en till klocka, i silver den här gången så att det alltid passar liksom. Den var så perfekt, ett bra pris och bara helt perfekt. Varför vet jag inte, men jag bestämde mig för att köpa den senare, innan vi åkte hem (dumt beslut kanske?). Bara det att när vi kom tillbaka några timmar senare var ALLA smycken borta, skulle komma tillbaka torsdag.

Mobilbild tagen när jag hade lite bråttom i fredags...

Typiskt mig alltså, måste varit något tecken på att jag inte borde skjuta upp saker till skillnad mot Emma som faktiskt köpte den direkt ^^ Nu sitter jag här, utan klocka, men dagen var värd iaf :) Jag hade ju kul! Fast det skulle vara ännu bättre med klocka:P

Puss
/Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0