Labbrapporter

Usch säger jag bara! Här måste jag sitta och skriva urtråkiga rapporter i Naturkunskap med huvudvärk till på köpet. Det är både lite krångligt och tröttsamt och jag har verkligen inte lust att göra det.

Skulle göra rätt mycket för att slippa det här nu, men har man skjutit upp det tills dagen innan det ska vara inlämnat så får man väl skylla sig själv... Även om jag intalar mig att vi faktiskt har för lite tid. För det är ju aldrig mitt fel om jag måste stressa. Nejnej!


Salem al Fakir och Owl city sönderspelas just nu. Det gör ju det L I T E lättare i alla fall ;)

Puss
/Sara

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter tråkigt det där. Fast det är ju bra att ha det över sen förstås. :)



sv: Haha, nej det är verkligen inte svårt ;)

2010-02-08 @ 19:45:54
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0