Lång dag

Torsdagar är verkligen de längsta dagarna under veckan. Vi börjar 8.00 och slutar inte förän kl. 16.15. Riktigt jobbigt måste jag medge! Speciellt då man har kort tid på sig att ta sig ner till tåget, och hinner man inte med det är man hemma kl 19.00 istället. Jag kom hem i tid, men jag kan konstatera att jag egentligen borde lägga mig och sova, så trött är jag!

Funderar på att låta matteboken få lite sällskap idag, i för sig så börjar GLEE snart vilket känns viktigare ;)

Men just nu bollar jag mellan att sitta vid datorn och att steka pannkakor. Pannkakor är något av det jag gillar att göra, kanske för att jag inte är så duktig på så mycket annat :P

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0