Långträning

Kom hem för ett tag sen och är verkligen helt slutkörd efter 5 timmars gymnastikträning. Eller, om jag ska vara helt ärlig fyra, den femte gick ju åt till att äta. Man får ju liksom inte tro att vi är så seriösa att vi orkar 5 timmar på raken:P

Det gick faktiskt rätt bra, vilket har resulterat i lite ömma handleder och början till lite träningsvärk, men det var det värt. Man blir lite peppad av att träna så länge, och man känner verkligen inte efter hur trött man är ju längre tiden går. Vilket är bra, om man ska komma nån vart ^^

Träningsvärken sätter sig i magen, antagligen efter alltför många flickisar. Då märker man ju vilken smidig och vältränad gymnast jag är^^
-> Bild från kalmar 2008, observera mina fina fötter ^^

Jag borde kanske inte ens nämna att jag försov mig till en halvtimme innan träningen började. Därför insåg jag att det inte räcker att ställa in väckarklockan, man måste liksom trycka på ON också.

Aja, nu kanske jag ska gå och göra någon nytta. Läxor som jag faktiskt struntat i totalt under lovet låter som en bra idé, men vi får se om jag orkar!

Puss
/Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0