Melodifestival

Det blev en tur på stan och även liten mat på Coffee & lounge i centrum. Riktigt gott var det :) Emma och jag fortsatte med en film och sen melodifestivalen och umgicks lite. Jag måste även tillägga att jag haft en riktigt bra dag och melodifestival.

Ojoj!  Det var verkligen ett riktigt bra startfält i dagens tävling. Mycket jämnt, och även om jag till en början trodde mest på förhandsfavoriterna Darin och Alcazar blev jag fast till låten Timotej - Kom. Om jag ska vara ärlig är det en låt jag skulle kunna se ta hem allting, samtidigt som den faktiskt är rätt catchy och sätter sig på hjärnan direkt.

Blev rätt glad att de gick vidare direkt till finalen, även om  jag gärna även hade sett Alcazar där. Kanske istället för Darin. Elin Lanto hade också ett starkt bidrag.

Sen får vi väl se hur det går i finalen, men hittills måste jag nog säga att ibland dem som är direktkvalificerade tycker jag att Salem Al Fakir, Erik Saade och Timotej är de som ligger bäst till.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0