Skadeglädje? Javisst!

Jo, man måste ju medge att skadeglädje är den BÄSTA glädjen. Så länge inte personen gör sig illa o r d e n t l i g t vill säga. Därför har jag spenderat kvällen genom att titta på AFV. Vissa ser inte det roliga i att andra klantar sig, men visst är det roligt!? Minen innan själva fallet eller chocken är oslagbart!

Man kan kanske se mig som elak, men icke. Man måste ju se det komiska i jobbiga situationer för att inte deppa ihop. Detta är ett perfekt exempel på det. Eller nej, egentligen inte men himlans bra är AFV i alla fall.

Matteboken och jag ska försöka umgås lite nu eftersom jag råkat göra lite andra saker som inte är lika nödvändiga den här eftermiddagen.  Tror dock inte vi kommer komma så bra överrens ;) 

Ha en bra kväll!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0