Snart lov!

Nu kan man officiellt säga att lovet är på ingång! Det är ju bara två dagar kvar, och dessutom känns det inte som att fredagen kommer att bli så krävande. Och det gör inte mig nånting, inte alls ;)

De sista dagarna i skolan blir det bland annat dansuppvisning på idrotten, som det så fint kallas. Betygssättning på dans rättare sagt! Hoppas det går någorlunda okej med tanke på min bristande taktkänsla som jag tidigare nämnt och helt enkelt därför att jag inte är duktig. :P Är lite nervös måste jag medge... 




Hoppas inte detta händer mig imorn, inte för att jag känner igen mig i den här tantens utseende. Förhoppningsvis är det så iaf!                    ---->






Skönt var det i alla fall att glömma lite press inför imorn och träna lite. Inte för att det gick så bra, det är helt enkelt ingen "idag fungerar allt"-dag. Imponerande att jag faktiskt har packat väskan dagen innan, så sparar jag lite tid imorn, dvs sovtid ;)

Godnatt<3

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0