Sommaren med Göran

Haha, det var verkligen en riktig rolig film. Nästan samma humor som i Solsidan, det vill säga en riktigt bra humor!
Den rekommenderar jag er att se, den är absolut sevärd!

Nu väntar jag på att ännu ett avsnitt av Melodifestivalen ska börja. Hoppas på några r i k t i g t bra bidrag! Själklart hoppas man ju också på att vi i år ska skicka någonting som tar hem hela tävlingen, men det känns ändå inte som om vi kommer lyckas. Det är ju så svårt att förutse vad som kommer gå hem i Europa, så det bästa är antagligen att rösta som man känner och hoppas att resten tycker likadant :)

Ciao
/Sara


Kommentarer
Postat av: Maria - TÄVLING PÅGÅR!

Jag måste se till att se den där filmen jag också.



sv: Ja, det var jättekul :D



Hann inte göra headern igår, men efter att jag pluggat klart till provet så borde jag hinna göra den ikväll. :) Om inte annat så gör jag den med säkerhet imorgon.

2010-02-14 @ 14:03:01
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0