Träning

Har precis varit och tränat samt tränat de små barnen. Kände mig faktiskt riktigt peppad på att träna själv idag!Får väl medge att det gick helt okej, ett par flickisar, handvolter och lite annat blev det iaf ;) På fredag blir det hårdträning på riktigt. Tänker inte ge mig förän jag faller ihop! Närå, nu ska vi inte överdriva här, men träning känns så lockande just nu. Kanske för att man får komma bort från all stress som råder ÖVERALLT?

Nu ska jag däremot titta lite på tv för att sen lägga mig tidigt. Har inte mycket ork till annat ;)

Puss
/Sara

Lägger in en liten bild från när vi var i Kalmar på läger i somras.. Härliga tider var det! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0