Tumbling & allt annat...

Kom alldeles nyss hem från en fullspäckad kursdag på tumbling. Om jag får säga det själv är det faktiskt riktigt roligt och lärorikt. Jag gillar det helt enkelt! Bland annat en helt ny passningsteknik på flickis fick vi lära oss, som faktiskt visade sig vara riktigt bra i slutändan.

Nu ikväll blir den lite lördagsmys med sista deltävlingen i melodifestivalen och lite annat smått och gott. Får se till att lägga mig tidigt, ska faktiskt upp o u t h ä r d l i g t tidigt imorn. Vi samlas kl halv 9 och därför måste jag gå upp vid sju. Puuh! Sista dagen på lovet alltså... Får se hur trött jag är på måndag sen bara.


Åååh! Jag längtar så till mitt glassförbud är över och jag får smaka denna lilla goding :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0