Vem gillar måndagar?

Måndagar är en av de värsta dagarna, då man vet att det är långt till helgen och att man har massor att göra innan det är helg. Såg en passande grupp på facebook för det här inlägget - Varför är det så långt från måndag till fredag, och så kort från fredag till måndag!?"  Och jag kände att den passar mig perfekt. Så nu kan jag sitta och drömma om fredag, för att sedan inse att veckan går extremt långsamt och helgen extremt fort.

Den här veckan är antagligen inget undantag.. Vi har första provet i Matte B på torsdag där jag inte har någon aning om hur det kommer gå. Proven är ju alltid så mycket svårare än det man har övat på, vilket gör att man inte har en aning om vad som kommmer att vara med!

 Aja, det bästa är väl att ge det ett försök och sen bara längta till helgen igen <3

Puss
/Sara

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0