5 Januari 2010

Vaknade 11 idag också, det har verkligen blivit som en dålig vana. Förut hade jag uppfattningen om att ifall man går upp efter 10 blir hela dagen lite konstig. Kanske kan det bero på att jag går och lägger mig runt 1 eller senare justnu.
Usch, tänk så jobbigt det kommer bli när skolan kommer igång igen! Då gäller det att vakna halv 6 istället. Just nu känns den tanken väldigt avlägsen i alla fall.

Annars har jag rensat min garderob idag, kändes verkligen nödvändigt då jag hittade kläder som är minst 3 storlekar för små! Sedan passade jag på att baka lite chokladbollar och lite kola, mums!

Tänk att det knappt är en vecka till lovet är slut, och ändå känns det inte som jag har gjort så jättemycket. Ska försöka träffa lite vänner nu de sista dagarna som man inte hinner träffa så mycket annars. Sen måste jag försöka ta tag i pluggandet, som jag också bara skjuter framför mig. Ännu en dålig vana.

Äsch! När skolan börjar är jag back on track igen och är riktigt effektiv! Eller, det är i alla fall jag jag inbillar mig.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0