Allt möjligt

Idag har det inte hänt så mycket. Hade som mål att gå upp vid halv 9, vilket självklart gick helt åt pipan. Klockan 11 pallrade jag mig till slut upp och gjorde mig i ordning. Hur ska det gå med skolan sen alltså?

På eftermiddagen tog jag en promenad och åkte ner till Intersport för att köpa skidbyxor. Typiskt att de bara fanns i stl. 34 eller 40 (eller större). Storlekarna därimellan finns aldrig! Kanske för att det är något av genomsnitt av storlekar, men det är så typiskt att upptäcka att alla andra finns utom den storleken man faktiskt ska ha.

Dessutom har jag blivit helt besatt av den här låten; Linda Sundblad - Let's dance, ni vet den här som är just på reklamen för let's dance. Reklamen i sig ser faktiskt rätt proffsig ut och låten är grymt bra, ännu en anledning för dom som inte kollar att upptäcka på let's dance kanske?

Nog bloggat om dagen, nu tänker jag ta en tidig dusch för att ha lite filmmys senare ;)

Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0