BIO

Det har blivit en hel del bio på sista tiden. Bara den senaste månaden har jag varit på bio tre gånger, alla gånger tillsammans med Emma ;D Den sista i raden blev Snabba cash nu ikväll. Sen har vi sett Avatar 3D och Har ni hört ryktet om Morgans?. Känns nästan som att jag börjar bli stamkund, utan mig överlever den stackars biografen inte. Nä, nu ska vi inte överdriva, men det är faktiskt så att jag blivit något av ett biofreak ;P Tro det eller ej!

Av de filmer vi sett måste jag nog utse den sistnämnda som den sämsta av dem, även om den inte är dålig på något vis. Det är bara att de andra är otroligt bra! Samma skådespelare som i Johan falk var det i alla fall, börjar nästan bli ett fan av honom. Eller i alla fall hans rollfigurer, vilket nästan är samma sak. Det känns alltid som att han kämpar för det goda, men hamnar i trubbel ändå.

Idag blev det också i alla fall officiellt bestämt att vi tar en liten shoppingtur till Norrköööping imorn. Ett par jeans ska inhandlas för min del och sen får vi se.

Uppdaterar mer imorgon och lovar att denna gång faktiskt ge en längre recension av filmen :P

Godnatt <3
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0