Dåligt bloggande på sistonde

Ja, som sagt har det ju blivit lite skralt med inlägg på sistonde, om det skulle vara intressant. Jag kan skylla på lite skoltrötthet iaf.

Just nu är det iaf långhelg eftersom vi hade kompledigt för öppet hus igår. Gårdagen tillbringades i Norrköping och Linköping tillsammans med morfar och mormor. Känns som att jag är skyldig dem lite sällskap, även det har det blivit dåligt av på sista tiden.

Idag träffade jag Emma. För en gångs skull var vi nästan i tid till tiden vi skulle mötas, vilket inte händer speciellt ofta. Nej, det är faktiskt så. Varken hon eller jag kan hålla tider (även om jag har förbättrats). Däremot kan jag upplysa er om att det går att förändra ett hopplöst fall. Jag menar, förra året var jag sen varje dag och nu är jag nästan duktig på att hinna i tid. Eller något sånt...

För att återgå till dagen så tillbringade vi  några timmar på stan och sen några timmar hemma hos henne. På kvällen såg vi "Har ni hört ryktet om Morgans?". En riktigt bra film, kommer kanske något av en recension imorgon.

Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0