Dans ;)

Åkte som sagt skridskor med Baoan på förmiddagen, rätt kul faktiskt.. Det blev en hel del snygga kort tagna, några kanske kommer upp här senare ;)

På eftermiddagen efter skolan valde jag att stanna kvar i Norrköping för att vara lite med Jennifer och sen följa med och prova på modern - fridans. Jag måste medge att jag var väldigt skeptisk från början och lite nervös också, men väl där insåg jag att det faktiskt var riktigt roligt. Blev väldigt förvånad eftersom jag faktiskt trodde att jag skulle känna mig helt bortkommen och vilja gå därifrån, men icke.
  
Senare såg jag däremot att det krockar med gymnastiken på onsdagar, och det glada försvann... Jag blev ju riktigt sugen på att fortsätta!
Men jag kan ändå konstatera att jag hade en rolig eftermiddag och kväll, vilket alltid är lite att glädjas åt.

Puss
/Sara



Jag kan ju önska att jag såg såhär proffsig ut, men man kan ju alltid drömma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0