Freedag :D

Äntligen fredag! Efter en vecka med fullt upp nästan hela tiden, vilket också har lett till en hel del dagar utan inlägg...

Idag tog jag mig tid att träna lite gymnastik i alla fall, vilket ofta känns lite segt på fredagar. Dagen till ära tränade jag riktigt ordentligt och kan vänta mig en rejäl träningsverk imorgon. Lisa och jag hittade på en egen liten station för att köra lite fler flickisar som faktiskt var riktigt rolig  :) Det är egentligen såna här träningar jag gillar som bäst, då man faktiskt tar ut sig själv och känner att den varit till nytta. Dags att tagga till för en lyckad vår nu alltså! ;)

Kvällen har jag tillägnat än så länge genom att kolla på let's dance, vilket är lite underhållande i alla fall. Däremot är det svårt att bedämma själv eftersom man inte ser alla "fotbladsfel" och allt annat som anses alldeles för komplicerat i mina ögon. Tur att juryn kan sitt!

Ha en bra fredag<3

Puss
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0