Kan man annat än älska SJ?

Ja, om någon inte förstod min ironi så kan jag säga att man kan bli något galen på dem ibland. Skulle åkt hem halv 4 idag, bara för att hinna träna lite som jag faktiskt ville. Men väl nere vid resecentrum ser jag att tåget är en halvtimme försenat. Så istället gick jag ner på stan för att träffa Adam och Johan. Vi fikade en kort stund och pratade lite. Något roligt som händer i alla fall ;)

Det konstiga med tågen är att vi bor i Sverige, men så fort det kommer snö (väldigt konstigt eftersom det snöar här på vintern) så fungerar ingenting. Till viss del borde väl tågen vara anpassade till klimatet här också?

Nu är det i alla fall fredag som jag hoppas att ingen har missat och när man väl är hemma blir det lite fredagsmys. Let's dance vid 8 och sen antagligen någon film senare.

Puss
/Sara (som I N T E gillar SJ vid det här laget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0