Last day of freedom

Usch! Jag vill verkligen inte börja skolan igen!

Rättare sagt orkar jag inte. Man hinner bli så slö, bara på några få veckor. Ett biverkning av all julmat och julgodis kanske? ^^
Självklart ska det bli kul att träffa alla igen. Skolarbetet däremot, det är absolut inget jag saknar. Jag kan gissa att vi har MINST lika mycket att göra den här terminen. Blir trött av bara tanken! Dessutom har jag redovisning,
f ö r s t a   d a g e n!

Nu tänkte jag passa på att njuta av de sista timmarna i frihet genom att se på tv. Tror att Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser börjar 21.00. Jag har bara hört en massa positiva kommentarer om den och den verkar faktiskt vara riktigt bra. Så ska i alla fall jag förgylla min kväll, kanske till och med unnar mig lite popcorn?
Som tröst för vad som väntar alltså ;)

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0