Lata dagar

De här sista dagarna har jag inte ägnat mig åt så mycket. Det har mest blivit en massa film, tv-serier och allmänt slappande. Någonting som man faktiskt kan ägna lovdagarna åt, utan att få dåligt samvete. Men ändå har jag delade meningar om det. 
Det känns som att jag borde uttnyttja lovet fullt ut, göra en massa saker som jag inte hinner med under skolveckorna. Samtidigt har jag nästan aldrig tid att vila heller, att bara göra ingenting. Det är som en gåva det också, nästan lika mycket som lov. Tid för sig själv att göra ingenting, bara sådär någon gång ibland.

Den här sista veckan ska jag i alla fall försöka göra något mer roligt än att bara slappa.
 Imorgon blir det en massa shopping med Emma i vår kära huvudstad. Hoppas på en rolig och trevlig dag! :D

Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0