Lyckad dag? eller?

Andra dagen i skolan idag, kändes rent ut av jobbigt. Kl 05.25 ringde klockan och jag var tvungen att gå upp efter ca 5 timmars sömn. Kvart i sju fick gå till tågstationen, vilket är väldigt mysigt den tiden på dygnet? Väl i skolan inser jag att vi har ett seminarium man skulle ha läst en massa sidor till och som är betygsgrundande. Självklart har jag inte gjort det, mest av lathet faktiskt. Trodde ju inte det skulle bli så viktigt :P

 Måste däremot påpeka att läraren aldrig heller sa vilka sidor vi skulle läsa. Jag är ju helt förvirrad.

Skolan slutade 11 och på eftermiddagen var jag kar hos Jennifer och fixade lite powerpoint :)  På väg hem är 4-tåget inställt och halv 5-tåget är försenat. Känns verkligen som min dag har blivit lyckad!

Hoppas på lite bättre morgondag!

Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0