Nyvaken

Vaknade vid kvart över 9 idag vilket gör att jag känner att jag är på väg in i de goda vanorna. Wooho!
 Har däremot inga speciella planer för dagen, men sitter och funderar på om jag ska baka lite.

Vad vet jag inte, men oavsett sort ska man observera att jag inte är sugen på att äta bakverken sen, bara b a k a dem. Det måste ha blivit något fel på mig, som faktiskt kan motstå socker för det mesta. Jag menar, jag har alltid varit en gottegris, även om jag ändå har föredragit frukt framför godis. Det är ju ändå bra, hälsosamt och så :P


Ha i alla fall en fortsatt bra lördag!

Puss
/Sara (som nu bestämt sig för att baka)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hjälp, hur kan man vakna så tidigt? :D



sv: Hahaha, ja det har jag faktiskt. Fast min dialekt är nog ännu värre än den där programledarens, för han försöker ju åtminstone tala normsvenska. Man kan nog närmast jämföra min dialekt med norska. :P

2010-01-30 @ 19:59:54
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0