Pengar försvinner så lätt!

Speciellt när det finns massor man verkligen vill ha är det svårt att låta bli. Det är ju så svårt att sortera vad som är viktigast. Menmen, pengar är till för att användas, och vem kan motstå nya saker?

Jag tog med Emma för en shoppingtur i Norrköping idag, vi som shoppar så bra tillsammans. Det blir alltid bra inköp tillsammans med henne, plus att vi verkligen har kul tillsammans.

För min del blev det idag ett par ljusa jeans och en rödrutig skjorta, båda från Gina Tricot. Även om det inte var så mycket är jag trots allti riktigt nöjd över dagen ;D

Nu inser jag att jag har tillbringat hela helgen med att göra roliga saker istället för det som också måste göras, men det gör inget. Sådana här helger gör mig lycklig, och lycka är viktigast av allt!

Pussar
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0