Segt internet

Ja, så var det faktiskt. Internet fungerade knappt alls igår vilket är anledning till att det inte blev något inlägg om filmen jag såg på bio i lördags eller annat heller för den delen. Det får jag skriva in senare, om jag har tid vill säga.

Jag märkte i alla fall igår hur bunden man är till internet egentligen. Dagen var menad att spendera hemma för att slappa och göra lite nytta. Då internet inte fungerade blev jag evigt rastlös och hade ingen aning om vad jag skulle hitta på. Kanske lite beroende?
    Tv kan man kolla på ett tag, man kan städa och fixa lite eller läsa något. Ändå räcker det bara ett tag, sen sitter man vid datorn igen. Där finns musik, kontakter och alltid något att kolla på.
Känns verkligen som att det gör att jag ägnar en stor del av livet till att vara ute på internet och utan det är man nästan helt borta. Speciellt en sådan dag, en dag då man egentligen bara är.

Puss
/Sara

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken film såg du?



sv: Haha, det är ju skönt att höra. ;) Jag får ta det positivt då.

2010-01-21 @ 16:28:43
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0