Solsidan

Har precis kollat in första avsnittet av Solsidan, en svensk komedi som utspelar sig i Saltsjöbaden, Stockholm. På något sätt liknar den SvenssonSvensson, en serie som jag verkligen älskar. Den är verkligen rolig och underhållande, fast på ett enkelt sätt. Den här kanske inte har samma kvaliteter, jag menar.. Det finns ingen Gustav Svensson ;)

Denna serie handlar än så länge mest om familjekonflikter, TVÅ överbeskyddande mammor och en son som har problem att välja mellan sin fru och mamma. Ett bra koncept kanske?

Vi får väl se hur det blir, jag tycker i alla fall att det var en okej öppning, det kanske leder till något mer?

Annars måste jag påpeka att jag själv faktiskt var med naturklasserna i Saltsjöbaden i höstas, precis vid skolstarten. Ett ganska mysigt ställe faktiskt, men med en hel del lyxiga villor och en ganska sunkig mataffär xP<--- Succé eller inte? Antar att det bara är att vänta och se ;)


Puss
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0