Tv-time

Dammråttorna är besegrade! Det känns ju skönt när man väl tagit tag i det, däremot blev det ingen film tidigare idag. Tur att Johan Falk  börjar snart som jag tänkte kolla på. Självklart är det så typiskt att det går tre filmer som verkar bra, på samma tid! Två komedier på 3:an och Kanal 5 och sen Johan Falk- National target (tredje filmen i serien) som är obligatoriskt ;)

Det där med samma filmer vid samma tidpunkt i alla fall riktigt störande efersom vi bara kan spela in max två
program, men då kan man inte kolla på ett tredje. Varför är alla bra filmer samtidigt kan man ju undra!?
Usch så irriterande det är ändå!

Får väl överleva denna helg, jag vet ju i alla fall att jag verkligen måste se Johan Falk som är något jag inte upptäckte förän de började visa filmerna på 4:an. Om jag ska vara ärlig hade jag på något konstigt sätt fått för mig att det var några överdrivna actionkomedier. Främst för att han som spelar ledaren för GSI är komiker och får mig att förknippa även det här med en komedi. Tänk så fel man kan ha! :P

Ni som inte har sett filmerna rekommenderar jag att titta kl. 21 på 4:an ikväll!

Puss
/Sara


Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Ja, såna kan man ju också få. Fast det här som jag har är nog ingen sån, eftersom det inte finns någon körtel på det stället. Däremot finns det en muskel där.

2010-01-24 @ 22:07:16
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0