Typ otroligt roligt ;)

Kom nyss hem från att ha spenderat nästan hela dagen hos Emma. Vi såg på "Min stora feta grekiska semester", en film som verkligen passar vår (lite udda ibland kanske) humor perfekt. Det är i alla fall en riktigt bra film som jag kan rekommendera. Resten av dagen gjorde vi lite allt möjligt.

Jag har iaf nästan konstaterat att vi inte skulle platsa i let's dance, jag på grund av min brist på taktkänsla och Emma som har en förmåga att bli yr för ingenting. Nä, det skulle nog inte gå så bra alltså ;)
En riktigt bra dag har det varit iaf!

Dagens bästa: "Hm.. ett samiskt organ.. Kan det vara fötter, eller kanske lungor?" xD


Puss
/Sara


Kommentarer
Postat av: Pia

Du har blivit utmanad i min blogg :D

2010-01-09 @ 18:13:31
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0