Basgruppsdag

Åkte till Norrköping och folkparken imorse för en basgruppsdag där man fick göra.. Ja, nästan vad man ville. Så Jennifer och jag tog tillfället i akt och köpte en glass och slappade lite, men synd att det inte var strålande sol. Annars skulle det vara ett perfekt tillfälle till att sola lite.

På eftermiddagen samlades vi för att öva till vår dans på skolavslutningen. Sexy bitch är det, och jag kan inte säga att jag var så väldigt aktiv. Jag var mest ganska hungrig . Men de som lade ner sin själ i det, allt för att vinna, gjorde ett bra jobb. Jag tror på ett lyckat resultat på fredag ;)

Precis som bestämt blev det grillning i folkparken med klassen framåt kvällen. Lite gott att äta och roligt folk. Dessutom hängde vi på lite beachvolley. Trots att laget lyckas bäst när jag inte rör bollen var det rätt kul faktiskt. Speciellt när man körde mest på skoj liksom! Efteråt stannade jag, Jennifer, Adam, Louise, Alex, My, Johan & Yulisa kvar och körde lite kubb. Nejnej, ingen dålig förlorare här inte... Jag var bara lite, ehm, glad.
Men man ska ju faktiskt göra allt för att vinna, annars blir det ju inte lika mycket motstånd ;D

Nu är jag hemma i alla fall, och ska precis slå mig ner framför tv:n. Cougar Town får duga, det kan faktiskt vara lite roligt ibland ;)




 Resultat av kvällens grillning ;) Majskolvar in my heart (and between my teath)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0