Den första sommarlovshelgen

Trots alldeles för mycket tid har jag inte tagit mig för att gå in på bloggen. Men nu känner jag att jag är på gång igen!

I fredags kväll hade vi grillkväll hos Lina. Väldigt roligt, trevligt och på tok för flummigt. Men till vårt försvar måste man ju uppfinna ett sätt att skydda sig mot en attackerande myggfarm! Fler sådana kvällar för mig blir det definitivt den här sommaren :)

Samtidigt som bröllopet mellan kronprinsessan och Daniel ägde rum tog vi en tur ut till morfar och mormor. Det känns som en evighet sen jag var därute, men jag kan räkna med att det blir mer framåt sommar. Det är ju lite mer "på landet" , trots att vi själva bor i utkanten av staden.

Dagen till ära har jag och min lillebror hoppat lite studsmatta och bara slappat. Det har ju inte riktigt varit något sommarväder, bara regn och sol om vartannat. Men jag kände att jag behövde det, imorgon blir det tidig morgon och jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0