icke-officiellt sommarlov

Allting är klart! Tout est prét! Everything is done! Matte B gick över förväntan och jag är faktiskt rätt stolt över mig själv. . Man skulle faktiskt kunna säga att nästa vecka är helt onödig. Förutom en enda dag, den kära tisdagen faktiskt, där vi ska få ihop en basgruppsdag, dansövning och grillning med klassen på kvällen har vi inga lektioner. Så jag har tisdag bokad och avslutning på fredagen. Kan det bli mycket bättre? Jag bara väntar på sommarlov :D

En ganska alldeles nästan riktigt bra dag:

Idag har jag spenderat ca 14 timmar hemifrån.
Lite beach-volleyboll med klassen.
Det borde kunna listas som en av mina svagheter :P
Lite stan och luncha ute med trevliga personer
Shopping på bikbok med 50% på allt.
Och sen slutprov i naturkunskap på det.
Stan med Louise och Baoan till 8 ;)

Jag kan faktiskt sammanfatta det som en sån här dag som borde finnas till oftare. Okej, det misslyckade provet är en sak. Men majoriteten av dagen har varit riktigt bra. Det finns liksom så mycket att vara glad över :)


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken rolig slutraka på skolåret! :D



sv: Ja, visst blir man! :) Jag skulle mer än gärna åka till Berlin igen nästa år och se på ESC. Om det bara vore möjligt, men det verkar inte särskilt troligt.

2010-06-05 @ 23:05:27
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0