Life looks better in spring

Ja, Cypern var kanske inte riktigt en klar finalist i Eurovision, men låten har verkligen satt sig fast i min hjärna och vill inte släppa för allt i världen. Jag gillar den skarpt!

Jon Lilygreen & The Islanders - Life Looks Better in spring

Kommer inte ens ihåg vilken placering den fick, men det var i alla fall en av de balladerna jag gillade som bäst. Det är ingen riktig låt som passar i den stora tävlingen, men här hemma passar den alldeles perfekt ;)

Till slut tänkte jag tillägga att allt jobb jag har lagt ner med att skriva anteckningar i handen var förgäves. I alla fall eftersom jag gjorde det innan jag tog en dusch. Det är liksom bara att skriva dit dem igen imorgon bitti. Det är tur att jag är så smart... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0