Svanskota

Jag sitter här och anar att min svanskota är allvarligt skadad tillsammans med min troligtvis stukade handled. Kan varken sitta och är alldeles för trött för att stå upp. Det där med att vara trött kan möjligtvis bero på att efter en kvällspromenad med Baoan och Lina igår kväll var jag hemma vid halv 12 för att duscha och ordna allt. Grejen är ju att jag ska upp och vara pigg strax efter 5 sen... En lite mindre bra ekvation!

Nu har jag genomhärdat en hel jobbdag med min onda svanskota. Man får vara ganska uppfinningsrik för att hitta på nya sittställningar som inte belastar den, samtidigt som man ska kunna jobba ;) Jag såg antagligen ut som en riktig mupp, men vad fan, jag har faktiskt galet ont...

Nu när solen försvann precis när jag slutade ska jag istället försöka att få tag i en vän som jag inte har träffat på ett tag :)

Förresten, för att tillägga har jag otroliga problem med att ladda upp bilder just nu. Får försöka igen senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0