tomt

Här har det varit tomt de senaste dagarna!

Till ursäkt har jag knappast varit hemma många minuter den här veckan. Efter att ha slutat jobbet vid 2 träffade jag Emma i onsdags och även igår. Årets andra dopp och lite stekande vid stranden blev det. Riktigt trevligt ;) På grund av ett extremt begär efter pommes frites åkte vi till Mcdonalds.
Jag konstaterade att jag troligtvis skulle köpa min andra glass för dagen, och väl framme i kassan blir vi erbjudna varsin glass. Helt gratis! Bara sådär helt random.  Glass sitter alltid fint i kistan, ännu bättre om den är gratis :)

Ikväll blir det grillkväll med lite vänner, hoppas på uppehåll!





 Glass, sitter fint i kistan ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad lyxigt att få glass bara så där. :D Var det någon speciell orsak, eller?



Din nya design är jättefin förresten! Så härligt somrig. :)

2010-06-18 @ 20:46:56
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0