1 Juni 2010

Efter att ha vaknat klockan fyra med sprängande huvudvärk sket jag i att komma i tid och åkte till skolan vid 9 istället. Vi har ju faktiskt inga lektioner längre. Enbart temaredovisning och slutprov i NkA som återstår. Galet skönt!

Gruppen pluggade lite tema, satte ihop ett bildspel där jag äter upp Jennifers hjärna och flummade lite. Jag drog ner på stan tillsammans med Jennifer och Louise. En glass på Lindahls och lite prat blev det.. :) Skönt med lite kul avslutning på eftermiddagen.

Ikväll blir det världens bästa desperata hemmafruar. Det programmet är verkligen helt beroendeframkallande. Hade av misstag spelat in ett avsnitt från 2004. Har ingen aning om vilken säsong, men antagligen hade jag inte börjat kolla då. Ändå är jag helt fast! Jag vill se fortsättningen på det där... Tänk om man skulle vara lika beroende av verkligheten. Skulle verkligen underlätta en del ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Pia

Sv: Japp, det får de flesta skolor i Finland, men jag fick redan i fredags 28.5 :D



Tack!

2010-06-01 @ 20:55:18
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0