Längtan till sommarlov

Jag tog en tripp till Norrköping idag, för att återlämna lite skolböcker och ge Jennifer sin lite tidiga födelsedagspresent eftersom vi troligtvis inte kommer att träffas på ett tag. På stan var det fullt med elever som har fått sommarlov idag. Usch! Jag blir bara galet avundsjuk!

Jag vet att jag kommer börja sommarlovet med att jobba i tre veckor, men den där speciella känslan av att ha officiellt sommarlov känns helt underbar. Dessutom avundas jag alla som tagit studenten idag. Det måste vara en så otroligt lycklig tid av livet. Men om två år, tre år om jag får som jag vill, är det min tur att springa ut och sluta skolan på riktigt :)

Än så länge får jag njuta av att jag får sommarlov imorgon, och det känns faktiskt rätt bra det också :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Sv 1: Ja, det skulle inte precis vara så roligt om datorn krachade. Jag har bränt säkerhetskopior till skivor.



Sv 2: Okej, ränderna påminner precis om min, men annan modell, och den är från hm, och det fanns andra modeller där också. Därför trodde jag att den var från hm :P

2010-06-11 @ 20:36:06
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0