Sommarlov

Efter några dagar med återigen lite blogguppehåll kan jag sammanfatta.

I fredags fick vi sommarlov, äntligen! Nu väntar ett långt och härligt sommarlov. Jag kan inte fatta att vi redan har gått klart 1:an. Det har gått så snabbt att jag inte hinner med, men man ska nog inte få det att låta dåligt. Vi har ju sommarlov. Efter skolavslutning med dansen (dansen till sexy bitch - vilken vi vann med ;D) gick jag iväg och lunchade på PAUS med Baoan.

Självklart måste man börja uttnyttja lovet redan från början. Så Baoan och jag tog en liten dagstur till Linköping igår. Efter 8 timmar hemifrån hade jag ändå inte köpt mer än en tidning och lite smågodis. Ganska duktigt av mig! Trevlig dag var det i alla fall.

Nu förbereder jag mig för att gå upp vid klockan 5 tre veckor framöver. Det känns inte speciellt lockade just nu, speciellt med tanke på att sommarlovet precis har börjat. Men pengar kommer att sitta fint ;)


Kommentarer
Postat av: Pia

Gå upp klockan 5!!! Jisses, vilken tid börjar du jobba?

2010-06-14 @ 15:03:44
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0