sömn

Jag vaknade imorse och insåg att jag hade hunnit sova hela 7 timmar! Alldeles underbart!

För min del händer det inte speciellt ofta, förutom om man har tur att vara helt ledig någon helg. Eller faktiskt har sommarlov på riktigt. Nu när det är sommarlov finns den där längtan efter att vända på dygnet totalt. Vara uppe halva nätterna, samtidigt som man faktiskt försöker ta sig upp innan lunch. Om det är fint väder kan man lyckas, men annars blir det svårt.

Usch! På tal om det... Jag längtar verkligen efter sommarlov på riktigt. Att jobba är helt okej, men att gå upp innan klockan 6 är verkligen inte okej på en fläck. Det borde vara straffbart att börja jobba innan 9. Men, det är en och en halv vecka kvar ,sen är jag fri.

Efter den långa arbetsdagen ¨åkte jag hem. Tydligen var inte 7 timmars sömn tillräckligt, jag somnade i solstolen för en halvtimme eller så. Vi åkte också iväg för att fira farsgubben (mammas pappa alltså) på sin 66:e födelsedag ;)

Badsugen är jag också, men får väl tvinga med mig någon till stranden under morgondagen...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har av någon dum anledning helt glömt bort att kika in här de senaste veckorna men det ska inte hända igen. ;) Härligt med ny sommar fräsch design! :D

2010-06-25 @ 02:44:08
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du har blivit utmanad! Se min blogg för instruktioner. ;)

2010-06-30 @ 16:39:27
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallåååå, nu får du allt börja blogga igen! ;)

2010-07-20 @ 10:13:47
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0