weekend i Laxå :)

Såhär i slutet på terminen följde jag med Jennifer hem till Laxå över helgen. Om jag ska vara ärlig har jag inte riktigt koll på var det ligger, och jag skulle bergis gissa fel på en karta. Vi har grillat, solat, upptäckt laxå, ätit glass, tagit årets första dopp, fotat och lite annat kul ;) En riktigt trevlig helg har det varit! Dessutom var det på tiden att jag upptäckte Laxå, ett litet ställe mitt ute någonstans. :)

Meningen var att jag skulle lägga ut lite bilder igår, men eftersom Evelinas och min franskafilm har krånglat i över en vecka nu var vi tvugna att ordna det sista. Efter 6 timmars knåpande var den klar och felet var åtgärdat. En hel del brister fick den stackars filmen, men nu är skiten klar! Bara det känns som en enorm lättnad.


Ben & Jerry's
Yummi!



 Söta Jennifer i vattnet :)
(
måste påpeka att det tog ett tag innan hon hoppade i, en riktig badkruka det där :P
)

Grillmästarn

jag är på väg att ta årets första dopp ;)
Galet skönt i vattnet faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysigt! :D Men usch för att bada borde vara iskallt ju. ;)

2010-06-07 @ 18:31:49
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu blev jag också badsugen! :) Har inte badat alls ännu i år, men snart börjar det väl nog bli tillräckligt varmt.

2010-06-09 @ 17:17:08
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0