Aj!

Lyckades nyss med att smälla igen min byrålåda på min stortå. Aj! säger jag bara.

Självklart kan man undra:
Varför hade jag stortån i en låda?

Varför smällde jag igen lådan när jag faktiskt hade min stortå där?

Hur känns det?


Ja, de första två frågorna finns det verkligen inget vettigt svar på. Undra om huvudet fick en smäll tillsammans med handen och knäet? Skulle kunna vara troligt...
Den sista frågan är möjligtvis inte så relevant för ämnet (wow sara, du kan använda fina ord ^^), men eftersom jag ändå tänkt att berätta att det gör otroligt ont så fick frågan liksom ta lite plats där.

Nu känner jag att en bild skulle passa fint här, men på grund av total bildbrist på den här datorn och vad skulle jag läggfa upp som passar någorlunda till ämnet. En bild på min tå? :P

Kommentarer
Postat av: Katrin

Låter härligt! :) HAft en bra dag då?<3

2010-03-17 @ 17:42:45
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0