allt snurrar

Jag vaknade imorse i en underbar illusion i att det faktiskt var söndag idag, när jag väl steg upp insåg jag att dagarna hinner gå för snabbt och att jag tappat räkningen. Just nu är allting väldigt stressigt och att räkna upp allt pluggande som måste göras till den här veckan blir bara alldeles för deprimerande. Så det är bättre att jag lever i min illusion om ett lugnt liv ^^

Dessutom är det tävling på söndag, så träningen får komma i störst fokus ändå. Friståendeträning ikväll mellan sju och åtta står på schemat. Haha, kommer få sitta långt fram på morgonen om jag ska göra allt jag behöver.

Nu ska Kambodja undersökas och både styrelseskick och natur ska skrivas ner. Yay på det! Eller nåt...


Puss
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0