allt

En tisdag full av olika händelser skulle man kunna sammanfatta den här dagen som. Temadag i skolan angående likabehandlingsplanen eller något sånt. Det var faktiskt helt okej om jag får säga det själv. Några övningar som var rätt roliga faktiskt.

Eftersom vi hade halvdag idag slutade vi vid lunch, så jag och Jennifer stack ner på stan ett tag. Kände att det var dags att införskaffa lite kläder att ha på sig på fredag och annars också förstås. Bilder kommer upp efter fredag, då jag ska använda dem också :)

Att jag seda nska avsluta en bra dag med att ramla och skrapa upp delar av handen samt knäet förstörde tyvärr en del av glädjen. Att det är typiskt mig kanske man inte ska tala om, gjorde ju samma sak för lite mindre än en vecka sen. Andra par jeansen som fick knähål på mindre än en vecka. Bra jobbat Sara!

Skulle antagligen behöva gå en kurs hur man går utomhus när det är vinter och grus på marken :P


Puss
/Sara


Galet härlig låt! Owl city - Vanilla Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0