Desperate housewifes

Nu har jag och matteboken samarbetat lite. Det kändes absolut nödvändigt eftersom lektionen ägnades åt att göra andra viktiga saker. Som att prata t.ex. Då är det ju så lätt att glömma varför man faktiskt ska vara där. Däremot skippar jag de sista talen tills imorn...

Snart är det ju även dags för världens bästa desperata hemmafruar. Det är något som jag gillas skarpt! Jag menar, finns det något härligare program!?
Jag har längtat efter den här starten länge och äntligen är den här, det är ju nästan så att man blir lite uppspelt^^

Puss
/Sara

Avslutar med en låt som jag tror skulle kunna gå långt i ESC om den vinner svenska finalen :)  
 

Den sätter sig på hjärnan direkt!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Älskar desperate housewives!

Nej det har jag inte... men kanske skaffar och lägger in någon gång, haha ! :D <3

2010-03-02 @ 22:23:55
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0